أنا كائن يملئني الحب ....أو اللاحب ...بلا كراهية

صورتي
amman, jordan
قليل من كل شيء,,,,تجارب ,,,خبرات,,,,الالام ,,,أفراح ,,مسرات ,,,ايام مضت ,,سنين جرت معهاسنين,,,,,راضيه عن نفسي ,,,ارجو رضى الله.................... تجاربي وخبراتي دفعت ثمنها سنين العمر ..ولا أدري هل أستفدت ام لا ...أنا مجرد هنا ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Do just once what others say you can't do, and you will never pay attention to their limitations again. James Coo

الأحد، نوفمبر 14، 2010

طبعا للي طلب مني يشوف بستنا الحاليه \\\\\ هاي القديمه والموجوده لسه بس بره البيت  طبعا هاد قط وأسمه وسيم
والجديده المدلله جدا طبعا هاي التانيه نموره ما بنصح فيها حد لأنها أكلت ايدينا من خرمشتها ولعبها الدفش حركة كتير كتيروهاي التانيه قطه اسمها نموره وما عرفنا نصورها قد ما هيه حركة ما شاء الله



طبعا نوم الظالمين عباده هيه يا نايمه يا شقيه وبتنط وبتلعب



هناك 3 تعليقات:

sheeshany يقول...

انا أكره الحيوانات ... سأقضي عليهم ... و لو كان ذلك آخر عمل في حياتييييييييي :]

*بصراحة الصورة الأولى .. بتخوّف! عيونها شريرة و مش بس مشاكسة :) لوول

Em Ommar يقول...

حياااااااااااتي ما ألزهم
يم يم,, شغل عض عضه
او أضل ماسكاهم ت يهربو مني
أو أحضنهم,, ت اتعبى ريش ووبر وقصصهم هاي

أعطيني مما أعطاكي الله

Bullet يقول...

أنا عجبتني التانية ((:

و لا مرة ربيت حيوانات بس مرة ربيت عصفور وكان لسه زغتوووور , بعدين ماما عملتلو إخلاء سبيل من كتر شقاوتو ):